Summa sidvisningar

tisdag 5 april 2011

Feberfri dag

har vi haft idag. SKÖNT! Vi blir hemma en dag till i alla fall så jag är säker på att i alla fall han är frisk. Dom har det inte lätt på förskolan där han går för det är så många barn sjuka hela tiden. Det värsta är att kräksjukan går om dom gång på gång.

Vi var på City gross en sväng på förmiddagen annars gjorde vi inte mycket Alexander och jag. Han börjar bli riktigt härlig nu och han börjar prata nu också.. Han bara säger pappa hela tiden! Vilket jag inte tycker är så kul ;( Jag städade lite och dom stora fick plocka undan sina saker när dom kom hem. Jag blir så jäkla trött på att alla bara släpper sitt skit där dom står!

Anders kommer hem en dag för tidigt ringde han och sa. Visseligen skönt, men han kommer bara hem och vänder som vanlig. Det är vanligare att han är borta än hemma.

Nähä nu ska jag se bb och sedan blir det SÄNGEN!!!!

// Agnetha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar