Summa sidvisningar

söndag 11 september 2011

11/9

Tänk vad fort tiden går. Det är i dag 10 år sedan terrorattacken i usa. Jag som många med mig kommer ihåg precis vad vi gjorde när vi nåddes av nyheten. Jag kan fortfarande känna det jag kände när jag så andra flygplanet köra in i torn två. Gustav var bara 6 månader och låg på golvet och lekte med en jämnårig pojke. Johannes var väldigt upprörd när han fick veta. Inte lätt för en fyraåring att förstå...........

Tillbaka till nutiden :)
I går var jag hos en kollega på ett jättetrevligt kalas! Alexander var med mig och det var många där som var väldigt förstummade över hur han uppförde sig. Han var sitt vanliga jag: lugn, glad och nöjd! Han ramlade och slog sig lite, men det gick över lika fort som det hände. Åter igen var dum förundrade över att han inte var mer ledsen än vad han var. Nä det är en tålig kille vi har ;)
När vi hade hämtat Gustav hos mormor, handlat lördagsgodis och kommit hem somnade han gott! Gustav och jag fick lite kvalitetstid innan sängen.

Idag ska jag nästan bara STÄDA!!!! Klart middag hos svärmor ska jag klämma in också!

// Agnetha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar