Summa sidvisningar

måndag 20 maj 2013

Vaken natt!


Kul att så många kollar min blogg!
Jag och Alexander har varit hemma idag. Vi är helt friska, men lilleman fick för sig att han inte skulle sova i natt. Efter att vi gått och lagt oss och precis somnat så ropade han: MAMMA! Jag flög upp ur sängen klar vaken! Denna procedur upprepades ca 5 gånger innan jag tröttnade och la han i vår säng. Han suckar och snurrar....... lägger sig nästan på mig. Snälla säger jag kan du inte ligga i din säng? Jo då det gick bra. 20 sekunder! Sedan var han igång igen......................... Tillslut går vi ner så Anders i alla fall får sova.
 
Ja men visst då börjar det ju åska och ösregnar ;( Alexander hade då tusen frågor om regnet och åskan! PHUU!!!!! Halv 4 somnade jag i alla fall på soffan! Fem cirka då kom Anders upp och skulle till jobbet. Ja som ni förstår har vi aldrig orkat med förskolan idag varken Alle eller jag!

Nu ska snart Anders och killarna på skytte. Jag ska bara sitta och slappa i soffan ;) I morgon blir det jobb igen.

// Agnetha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar