Summa sidvisningar

lördag 15 september 2012

En vecka

utan godis, läsk och glass! Alla som känner mig riktigt väl vet att DET är en bedrift som heter duga!
Det konstiga är att jag har inget sug efter mina sötsaker.....................
Jag åt en bit äppelkaka till fredagsfikat på jobbet. Den var god, men jag var egentligen inte sugen och efter en liten bit räckte det. Konstigt att jag aldrig känt så här innan.

Vi lämnar nu en väldigt hektisk tid bakom oss och går in i en ganska lugn vecka. Det kan jag behöva! Många sena kvällar denna veckan och mycket jobb. Kändes jobbigt i fredags, men nu känns det bättre. Det enda som är lite tungt denna veckan är att Alexander ska opereras ;( Fast det är en rutin operation och vi får kanske lite lugnare nätter sedan. Han ska bara ta polyper.

Jag har denna veckan börjat en kurs i pedagogisk dokumentation. Väldigt intressant och utmanande får jag lov att säga.

 Annars har inget kul hänt sen sist ;)

// Agnetha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar