Summa sidvisningar

söndag 16 september 2012

Hur många

yrken måste man ha som förälder egentligen?
Detta skrev jag på fb i går och fick jätte många likes. Spännande att fundera lite på tycker jag. Jag har idag redan hunnit var vårdbiträde, medlare, psykolog, läkare, kock, servitris och snart ska jag bli städerska och tvätterska ;) Helt klart är det inte lätt att vara förälder.......

I går hade jag en tung dag. Ont i huvudet och frusen. Konstigt alla andra tycker det är varmt. I dag är det likadant, men huvudvärken är värre ;( Johannes fick skippa en skjutning i dag för han har hugg i höger sida när han andas. Pappan blev inte så glad kan man säga, men vi kan ju inte tvinga iväg en unge som inte mår bra.

Nähä dags att ta tag i dagens bestyr helgen är ju snart slut!

// Agnetha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar