Summa sidvisningar

lördag 17 november 2012

Alexander

svullnade helt plötsligt i sitt vänstra öga i torsdags eftermiddag. Fram emot fredag sen förmiddag hade det lagt sig, men bara en timme senare svullnar höger öga! Jag fattar ingenting!

Genast börjar jag leta gemensamma nämnare och kan inte hitta en enda utom Anders ;)
Det började när han hämtade på förskolan och i fredags när han kom hem. Hmmmm undra om man kan bli allergisk mot sin pappa???? Nä eller ja som tonåring kanske, men inte vid tre års ålder. Bara att leta nya gemensamma nämnare.

Jag fick en fundering på fb däremot. Om det eventuellt kunde vara en infektion vilket jag avfärdade snabbare än blixten. Kanske får jag äta det senare för i kväll tappade han hux flux rösten och började hosta väldigt skorrande. Ja det ska bli kul och se vart det bär hän.............

Hu va tråkigt inlägg!!!!!!

Något kul nu då: har just sett "Så mycket bättre" och i dag var det min favorit artists tur. Magnus Uggla!!!!! Vilken nostalgikick man fick, men en del låtar var sämre än originalet tyckte jag. Tur man inte är musikkritiker :)

Nä nu lite film innan sängen!

// Agnetha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar