Summa sidvisningar

tisdag 18 december 2012

6 dagar kvar!

Och ingen ljusning någon stans!
Anders har feber, Alexander har feber, Johannes har huvudvärk och jag går här hemma och snörvlar hela tiden. Jag orkar verkligen inte mer!!!!!!!!

Vill bara att det ska bli jul nu och att alla ska få bli friska. Nog om det!

Hoppas alla där ute är klara med sina julklappar, städning och alla annat som ni brukar pyssla med innan jul. Det är inte jag som vanligt, men det ska väll ordna sig.

I kväll ska familjen utom jag och Alexander åka på skytte avslutning. Anders var inte pigg på att åka, klart inte kul när man inte mår bra. Jag och Alexander ska nog gosa på soffan och titta på tv. I morgon ska jag åka till jobbet för ett par samtal med nya föräldrar. Sedan hem och ta hand om Alexander igen.

Tack för i dag!
// Agnetha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar