Summa sidvisningar

söndag 16 december 2012

Snart Jul!

Nu är det snart jul igen!!!!!
Va fort tiden går eller hur?
Jag är inte på långa vägar klar med varken det ena eller andra.......................som vanligt!!!!!
Fattar inte varför jag aldrig kan bli klar lite tidigt något år!
Skulle vara så skönt att kunna ta ett glas vin och bara mysa dagen innan jul ett år.
Ja ja nu är vi sjuka så med lite tur kanske jag hinner lite mer denna veckan!
Jag är ju nästan frisk igen, bara min lilla Alexander som brottas med hög feber och förkylning. Hoppas verkligen att han snart är kry igen :(

I natt har jag sovit lite illa, då han har vaknat lite då och då bara för att säga:
Mamma?
Ja?
Jag älskar dig...... hela tiden.
Åhh min goding, jag älskar dig också......... hela tiden!

Ha det gott alla!
// Agnetha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar