Summa sidvisningar

lördag 21 september 2013

Två inlägg

på en dag det måste vara ett rekord!?!?!
Måste bara få skriva av mig lite av min oro. Har under en tid haft ont i mina händer och fingrar. Ibland fötter, knän och höfter. Hela tiden har jag avfärdat det med att jag börjar väl bli lite sliten och jag väger en del för mycket så det är nog vikten också. Sedan kom jag på att det kanske var psoriasis atrit. Jag har psoriasis och mamma har psoriasis atrit så det kan ju vara det. Dock följer en grym trötthet med mina besvär. Så efter lång betänketid och mycket tjat från familj och kollegor gick jag till läkaren. En massa prover togs och jag har inte fått några svar. Man tog även ett blodtryck och det var lite högt. Eller kanske inte så lite heller...................... Ja ja kolla en gång i veckan i två veckor sa läkaren och jag var och kollade förra veckan igen och resultatet? Jo det hade STIGIT!!!!! Herre jösses vart ska detta sluta? Nu går jag här med min oro och väntar på provsvaren. Ett blodtryck denna veckan med och nu håller jag tummarna på att det i alla fall inte är högre än när jag var hos läkaren! Tack för ordet ;) Trevlig helg!

// Agnetha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar