Summa sidvisningar

tisdag 22 februari 2011

14 år

har jag och min man varit gifta. Jösses vad fort tiden går och vad har man gjort?
Ja vi har gjort tre underbara pojkar.Vi har totalrenoverat och byggt ut vårt hus. Jag har skaffat mig en högskoleutbildning och fått fast jobb. Så en hel del har vi hunnit med och då har jag inte räkna upp allt kul vi gjort och fått uppleva med våra barn.

Apropå barn så finns det nog bara en negativ sak med barn som jag kan hitta. Det är att dom BLIR sjuka. Nu menar jag de vanliga sjukdomarna som förkylning och kräksjuka. Och sjuka barn är inte kul, ja eller mina sjuka barn är inte kul. Dom är pipiga och gnäller, vill ha en massa saker. Mamma mig hit och mamma mig dit!!!! Nä tacka vet jag friska barn! Alexander är genom förkyld och vill bara ligga på min arm. Det var msigt dom första timmarna sedan blir jag rastlös och varm av hans feber. När man försöker smita blir han jätte ledsen. Jaja han är nog snart på benen igen. En av fördelarna är att dom blir friska ganska snabbt igen ;)

// Agnetha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar