Summa sidvisningar

söndag 6 februari 2011

Män fantastiska varelser

Att män och kvinnor var olika och tänker olika är vi alla helt säkert medvetna om. Måste bara få dela med mig av en händelse som fick mig att fundera på våra olikheter igen.

Vi skulle laga mat. Jag skalade potatis och min älskade man skulle steka fläsk. När jag var färdig sätter jag på potatisen och börjar diska. Han öppnar packeten med fläsk och säger kan du ge mig en tallrik. Men att jag står och diskar tänker han inte på! När jag lagar mat är det ingen som hämtar saker åt mig! Jag påpekar det och han säger, men du står ju där. Ja det gör jag med händerna i diskvattnet. Varför inte resa på sig och hämta tallriken själv? Nä jag ska som vanligt avbryta det jag gör, skölja och torka händerna ge honom en tallrik och sedan forsätta! Ja jag säger då det dessa underbara karlar vad hade vi gjort utan dom!!!!

// Agnetha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar