Summa sidvisningar

tisdag 15 februari 2011

Ansökningstiden

har nu gått ut och jag hoppas och håller tummarna så hårt jag kan. Inte för att jag inte trivs på mitt nuvarande jobb utan för att det är närmare hem. Jag tjänar nästan en hel timme per dag om jag får det andra jobbet. Och jag kan åka hem innan personalmöte och föräldrarmöte osv. Nu kan jag få sitta tre timmar på mitt jobb och antingen inte göra något alls eller jobba extra. Hoppas hoppas hoppas!!!!

Alexander var själv på dagis en stund i dag och det gick jätte bra. När man sitter som förälder på ett ställe som gör samma sak som man gör själv funderar man väldigt mycket. Jag måste säga att dom som jobbar på denna avdelning är helt makalösa. Hur coollugna som helst jag undrar om dom någonsin hetsar upp sig? Dom suckar inte ens om något jobbigt till stöter! Helt otroliga!!!! Man funderar också på hur man själv är och inte är jag så lugn, men det ska jag jobba på. Tänk om man också hade så mycket tid att titta på vad ens egna "elever" gör och hur dom gör när man jobbar! Kul att observera lite :)

Nu tv en stund sen sängen!!! Måste handla lite i morgon manen har ju tänkt fylla år på torsdag. Helt onödigt tycker jag. Hihihi

// Agnetha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar