Summa sidvisningar

måndag 18 juni 2012

I morgon

ska jag äntligen hämta hem Johannes. Han lämnar en stor saknad efter sig. Undra hur jag ska stå ut när han flyttar? Han funderar  ju på att plugga i sävsjö på gymnasiet, men jag har ingen lust att släppa honom. hmmmm ja ja det löser sig säkert.


I dag har jag jobbat som vanligt. Det har varit strålande solsken ända tills för ett par minuter sedan. Nu är det mulet och jag tror att åskan hänger i luften.


Nu lite mamma trubbel ;) Alexander har börjat att försöka skrika sig till det han vill ha. Det funkar givetvis inte, men vilka jäkla röst resurser han har!!!Helt otroligt! Jag kan mycket väl förstå varför en del föräldrar ger efter när ungarna skriker som han gör. Så har ingen av de andra burit sig åt. Kan det bero på att han är minst? Eller är han bara en skrikare? Kanske trots alla redan? Ja vi får väl åter komma till det. Nu kaffe och tv mys innan sängen.


// Agnetha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar