Summa sidvisningar

söndag 17 juni 2012

Snart




är det dags för jobb igen. Helgerna går lite för fort enligt mig. Det är ju tur att semestern knackar på dörren, vi är alla i behov av den nu barn som vuxna. Jag har nog aldrig varit med om att barnen på förskolan varit så trötta som de är i år. Hoppas alla får chansen att vila upp sig i sommar :)

Vi ska under midsommar i alla fall stanna hemma i år. Vi var på Böda förra året, men man åker så långt för att träffa hela byn där........ Nä i år firar vi SJÄLVA hemma.
Det ska bli så skönt. Det blir en vecka där senare under sommaren i stället.

Dagen har bara bjudit på städ och tvätt för mig i dag. Anders har varit och skjutit och Gustav var på fotboll. Han kom hem och var jätte lycklig. Jag frågade om det gick bra. Nä sa han men jag gjorde mål. Härlig inställning. Gör inget att det gick dåligt bara man får göra ett mål lite då och då ;)

Dreamhack kungen hörde av sig en sväng också och allt var bra. Dagen hade tydligen bjudit på bad och mat på sibylla. Något mer komplicerat blir det nog inte innan han kommer hem ;) Han är i alla fall lycklig och har kul det är ju det viktigaste. Han kommer säkert hem med ett minne för livet!

Tänk att ha en tonåring i detta gytter av folk!


Nu lite tv mys och vänta på manen och Gustav som är hos kompis och sedan blir det sängen.

Ha en bra kväll!

// Agnetha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar