Summa sidvisningar

tisdag 27 december 2011

28/12

i dag fyller min lillebror 17 år. Jag kommer ihåg det som i går när mamma ringde och sa: Ska du vara med får du komma nu. Ojojoj vad nervös jag var! Jag hade varit med två år tidigare när min lillasyster föddes så jag visste ju vad jag skulle få vara med om ;) Men så kom han!!!!! En jätte fin liten kille som vi alla bara älskar så högt. MIN lillebror!!!!! Ja som sagt var det känns som i går............

Och inte nog med det................... Alexander fyller ju 2 år i morgon. Jösses vad fort tiden går. Ja så nu är det till att försöka hitta på vad man ska köpa i present till honom också. Fasen det är inte lätt när det just varit jul! Ja det tål att tänka på.....

Kul att ni är ett par som läser det lilla jag skriver :) Hade varit ännu roligare om ni kommenterat ibland ;)

// Agnetha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar