Summa sidvisningar

onsdag 21 december 2011

Nu lackar det mot jul!

Så det står härliga till. Jag läser på min facebook att alla städat, kokat godis och klätt granar till både höger och vänster. Det ända jag känner är HJÄLP!!!!!! hur hinner alla med allt så tidigt? Jag har i och för sig nästan städat klart, men något godis har jag inte hunnit göra och granen han får inte komma in förens på fredag ;) Det lär inte sitta några barr kvar på den vid Alexanders tvåårsdag ändå.

Jag har lite svårt att få saker gjorda just nu. Alexander har haft feber i tre dagar. Allt han vill att vi ska göra är att sitta i soffan och gosa. Det är gott, men lite stressande :) I morgon skulle jag börjat min mammaledighet, men jag får allt vaba då också. Anders har i alla fall beslutat att ta komptid för att hjälpa till lite med mat handling och plock. Det är skönt när man hjälps åt! Allt går mycket fortare då.

Dom stora barnen får äntligen jullov i morgon så det gick ganska lätt att få dom i säng i kväll. Bara att säga att det var sista kvällen på länge. Nä nu tycker jag allt att sängen skriker på mig. God natt alla!


// Agnetha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar