Summa sidvisningar

lördag 24 december 2011

God jul!!!!

Så var denna julen slut. Konstigt att jag alltid känner mig så tom efteråt. Kanske beror det på alla spänningar innan. Ska maten räcka, ska alla bli nöjda och är huset tillräckligt städat? Också jävligt dumma frågor! Klart maten räcker vi äter ju HELA dagen och kvällen så om någon är hungrig när dom åker så är det deras fel! Vem bryr sig om huset är tillräckligt städat? Ingen annan än jag kommer ändå att göra det! Och om någon inte är nöjd? So what?!!!! Om man får allt som står på önskelistan ar man väl ingen rätt att klaga????


Jag fick i alla fall en ny pyamas av min man och barn, en presentförpackning med tvål, bodylotion, badskum och skrubb av min älskade syster (som fick glas av mig mot hennes vilja;) ) , zumba spel till Wii och en vit ängel i halsband av mamma! Jag är nöjd!!!!!! Kanske är det därför jag känner mig tom???


Jag älskar att ha alla mina nära och kära här hos mig och om ni läser detta så vill jag bara säga att jag älskar er alla över allt på jorden. Ha en bra fortsättning och så ses vi om 4 och 5 dagar ;) PUSS och Kram


// Agnetha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar