Summa sidvisningar

tisdag 20 december 2011

Länge sedan

var det som jag bloggade. Fast jag tycker det är rätt kul :)

Vi går alla i julbestyr och förväntans tider. Jag har en viss tendens att börja tänka på alla dom som av olika anledning inte finns bland oss längre. Jag miste min älskade farmor för lite drygt ett år sedan. Här är första gången hon mötte vår Alexander!

Sedan har vi en släkting som av olika anledningar valt bort sin familj. Det gör ont i dessa tider, men mest far de stora barnen av att en människa som man älskar och som man trodde älskar en tillbaka bara väljer bort en person. Svårt att förstå när man är barn och man har något särskilt gemensamt med den som sviker. Jo för det är ett svek tycker jag och det är svårt att glömma.

Nog om detta! Ha en trevlig helg alla. Jag hinner säkert inte blogga under jul helgen ;) Kram

// Agnetha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar